Intrebari si raspunsuri frecvente !


Intrebare Ce masuri de securitate folositi la tableta-android.ro?

Raspuns : La magazinul nostru online, confidentialitatea si securitatea datelor sunt prioritare . Datele tale sunt in siguranta, datorita encriptarii lor in 128 de biti. Parola, email-ul precum si alte date confidentiale sunt transmise doar prin pagini securizate catre tableta-android.ro. Acest nivel de securitate este aplicat si contului de client, cosul de cummparaturi, pagina de plata si de livrare.

 

Intrebare Vor putea altii utiliza datele cartii mele de credit sau alte date confidentiale daca le introduc pe tableta-android.ro?

Raspuns : Tranzactiile cu cartile de credit oferite pe acest site sunt asigurate de catre provideri verificati, ce folosesc standarde inalte de securitate online. Cei folositi de catre noi sunt Paypal. Daca aveti orice intrebari privind securitatea, va rugam sa ne contactati..

Tableta-Android.ro respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor.

Tableta-Android.ro se angajaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia.

Tableta-Android.ro nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail sau datele dumneavoastra de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.

Daca folosti site-ul Tableta-Android.ro, sunteti raspunzator pentru actualizarea, pastrarea confidentialitatii si a protectiei datelor dumneavoastra personale si a parolei de acces. Dumneavoastra sunteti direct raspunzator pentru a restrictiona accesul altor persoane la calculatorul pe care il folositi pentru accesul pe contul Tableta-Android.ro.

Returnari si inlocuiri

Intrebare Pot sa returnez un produs dupa ce l-am comandat sau pentru al schimba cu altul? 
Raspuns : Poti sa returnezi orice produs vandut prin intermediul site-ului Tableta-Android.ro in termen de 10 de zile de la data primirii acestuia, pentru restituirea banilor sau pentru a fi inlocuit.
Singura 
conditie este ca acesta sa se afle in starea in care a fost livrat si sa contina ambalajul si toate accesoriile originale. Nu vom primi inapoi produsele daca nu sunt in stare perfecta de functionare sau prezinta semne de uzura. 
Ce trebuie sa fac ?
Produsele se trimit prin Posta Romana, la adresa specificata in pagina "Despre Noi" - Fara Ramburs (coletele expediate cu ramburs nu pot fi verificate si astfel vor fi refuzate la primire, fara nici o notificare.)
Contravaloarea pentru produsele restituite va fi egala cu valoarea de achizitie a produselor (fara taxe de transport), minus taxa de rambursare (5 lei - pentru sume intre 1 si 200 lei, 10 lei pentru sume de peste 200 lei).
Rambursarea poate dura aproximativ 15 zile. Plata se va face prin mandat postal.
 
Intrebare Ce imi trebuie sa returnez un produs?
Raspuns : Toate produsele returnate trebuie sa fie in ambalajul original si cu toate accesoriile primite, incluzand si pe cele primite cadou.
 
Intrebare Atunci cand returnez un produs defect, cine va fi responsabil de cheltuielile transportului?
Raspuns : Vanzatorul este responsabil de plata transportului si alte taxe(daca se aplica) atunci cand returneaza un produs defect catre Tableta-Android.ro. Nu vom fi responsabili de pierderi sau deteriori ale produsului datorate transportului la returnari.
 
Intrebare Pot sa schimb un produs cu altul asemanator dupa cumparare?
Raspuns : Da, poti schimba orice produs dupa cumparare in termen de 10 zile, dar va fi o taxa de 5% din costul produsului + toate costurile aferente transporturilor de returnare (tur si retur). Va rugam sa ne contactati inainte.
 
Intrebare Cum pot minimiza riscul de a returna un produs?
Raspuns : Verifica cu atentie produsul pe care il cumperi, daca acesta corespunde nevoilor si cerintelor tale. Poti oricand cere orice detalii despre orice produs.
 
Intrebare Cat timp dureaza de obicei inlocuirea?
Raspuns : Ne preocupa satisfactia clientilor, iar daca se va intampla un caz nefericit ii vom acorda prioritate. Timpul de prelucrare al unui obiect returnat este intre 5-10 zile, excluzand timpul de tranzit.

Cum trimit o comanda?

Intrebare : Cum comand un produs?

Raspuns : Adauga produsul in cosul de cumparaturi si urmareste instructiunile de pe ecran. Introdu adresa de livrare si datele de contact, selecteaza metoda de livrare si de plata si apoi urmareste statusul lor din contul tau.

 

Intrebare : Ce trebuie sa fac daca doresc sa comand multe produse si doresc anumite beneficii?

Raspuns : Va trebuie sa ne contactati pentru a stabili toate detaliile aferente. Prin e-mail ne puteti contacta la : Comenzi@tableta-android.ro sau prin intermediul paginii de contact

 

Cat sunt de reale Imaginile 

Intrebare : Cat sunt de reale imaginile prezentate in pagina produselor ?

Raspuns : In mare parte imaginile sunt reale, fiind facute chiar de noi, cu toate acestea afirmam ca imaginile au doar caracter informativ, din cauza faptului ca incercam in permanenta sa oferim produse cat mai bune calitativ, prin schimbarea furnizorilor, pot interveni mici diferente intre imaginile prezentate si produsele primite. 

Plati, preturi si promotii

Intrebare : Preturile includ TVA?

Raspuns : Nu suntem platitori de TVA, astfel incat preturile afisate sunt finale.  Nu avem alte costuri ascunse. Veti plati doar ceea ce va este afisat in cosul de cumparaturi.

 

Intrebare : Care sunt metodele de plata?

Raspuns : Noi acceptam PAYPAL, Transfer Bancar sau Ramburs la primire ca metode de plata.

 

Intrebare : In ce moneda sunt afisate preturile?

Raspuns : Preturile sunt afisate in lei. Poti schimba in ce moneda doresti din pagina principala.

 

Intrebare : Acceptati si plati cu cardul?

Raspuns : Da, platile cu cardul sunt oferite prin paypal. Se necesita doar crearea unui cont, toate instructiunile sunt oferite in momentul in care doriti sa efectuati plata. Mai multe detalii puteti gasi aici

 

Intrebare : Cum pot sa fiu informat despre oferte, produse noi sau discounturi?

Raspuns : Poti fi informat prin mai multe cai: Prin inscrierea la newsletterul nostru, prin abonarea la feed-ul magazinului sau pe pagina de facebook.

 

Garantie

Intrebare : Produsele sunt garantate? Există o garanţie?

Raspuns : Da, calitatea produselor este prioritatea noastră. Toate produsele au specificat in pagina de prezentare,  termenul de garantie comerciala, care va fi acordata incepand cu data primirii produsului,  in baza chitantei de la Posta sau Curierat.  Garanţia nu acoperă incompatibilitatea driverelor, uzura normala, upgrade de firmware neautorizat, baterii nereîncărcabile, consumabile, si stricaciuni datorate accidentelor, apa, foc, supraalimentari, calamităţi naturale sau alte abuzuri.

 

Intrebare : Garantia include si accesoriile primite odata cu produsul?

Raspuns : Accesoriile incluse (ex: cablu de date, incarcator, etc) sau primite cadou nu beneficiaza de garantie.

 

Intrebare : Poate fi returnat un produs pentru a fi inlocuit sau pentru a primi banii inapoi?

Raspuns : Dupa 10 zile de la data cumpararii, produsele ce prezinta defectiuni pot fi returnate. La returnare, daca se constata ca produsul este intradevar defect, acesta va fi inlocuit sau reparat, iar daca acest lucru nu este posibil veti primi banii inapoi. Daca se constata ca produsul nu are defectiuni, acesta va fi retrimis inapoi clientului care va suporta cheltuielile de transport.

 

Editarea informatiilor din cont

Intrebare : Ce trebuie sa fac sa schimb informatiile din cont?

Raspuns : Va rugam sa intrati in contul dvs cu e-mailul si parola corespunzatoare si sa alegeti ceea ce doriti din meniul din stanga sus.